Με 3 επιστολές της η ΠΦΠΟ, ζητάει από τα Υπουργεία Εσωτερικών, Προστασίας του Πολίτη, Παιδείας και Θρησκευμάτων και την Ελληνική Αστυνομία, την εκπαίδευση των αρμοδίων υπαλλήλων των Δήμων και Αντιδημάρχων , των Αστυνομικών και των μαθητών ή φοιτητών διαφόρων βαθμίδων Εκπαίδευσης με τους κατάλληλους και εξειδικευμένους επιστήμονες . Αποσπάσματα από την επιστολή μας στο Υπουργείο Εσωτερικών. “…Προκειμένου να συμβάλλουμε σε αυτή την εξέλιξη, ζητάμε να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην καλή μεταχείριση των ζώων με στελέχωση του αρμόδιου τμήματος Υπουργείου Εσωτερικών με ειδικούς Επίτροπους Ευζωίας με ρητή αναφορά της αρμοδιότητας τους, δηλαδή με επιστήμονες, που έχουν εξειδικευτεί στην Ηθική, το Δίκαιο...









